Реклама і реальність!
Ще одна дуже важлива і дискусійна тема. Чому соціально-етична концепція маркетингу в руках недобросовісних компаній нівелюється?
Деякі компанії сміють рекламувати себе і свою політику, як таку, яка слідує соціально-етичній концепції маркетингу, яка дбає про навколишнє середовище, суспільство, голодних дітей в африці і так далі, але натомість в реальному житті нічого з цього не виконує, а якщо і виконує, то дуже не професійно і не якісно.
В даній ситуації дуже складно досліджувати чи реклама компанії щодо її КСВ діяльності збігається із реальностю. Для цього потрібно витрачати дуже багато грошей. А зацікавлені і втаких дослідженнях лише конкуренти.
Недаремно саме ця концепція в маркетингу досягається лише тими компаніями, які досягли успіху. Вони мають достатньо грошей та бренд, який їм дорогий, бо приносить реальні гроші. Тому успішні і відповідальні компанії підходять до цієї справи дуже ретельно: складають стратегії, досліджують актуальні проблеми людства, створюють окремі відділи для цього.
Когнітивний дисонанс відбувся і у мене, коли в ютубі зовсім поряд були розміщені два абсолютно протилежні відео про Unilever, британсько-нідерландської компанії, один із світових лідерів на ринку продуктів харчування та побутової хімії (в тому числі парфумерії).
Немає коментарів:
Дописати коментар