неділя, 1 червня 2014 р.

Реклама і реальність!

Ще одна дуже важлива і дискусійна тема. Чому соціально-етична концепція маркетингу в руках недобросовісних компаній нівелюється? 

Деякі компанії сміють рекламувати себе і свою політику, як таку, яка слідує соціально-етичній концепції маркетингу, яка дбає про навколишнє середовище, суспільство, голодних дітей в африці і так далі, але натомість в реальному житті нічого з цього не виконує, а якщо і виконує, то дуже не професійно і не якісно. 

В даній ситуації дуже складно досліджувати чи реклама компанії щодо її КСВ діяльності збігається із реальностю. Для цього потрібно витрачати дуже багато грошей. А зацікавлені і втаких дослідженнях лише конкуренти. 

Недаремно саме ця концепція в маркетингу досягається лише тими компаніями, які досягли успіху. Вони мають достатньо грошей та бренд, який їм дорогий, бо приносить реальні гроші. Тому успішні і відповідальні компанії підходять до цієї справи дуже ретельно: складають стратегії, досліджують актуальні проблеми людства, створюють окремі відділи для цього. 

Когнітивний дисонанс відбувся  і у мене, коли в ютубі зовсім поряд були розміщені два абсолютно протилежні відео про Unilever, британсько-нідерландської компанії, один із світових лідерів на ринку продуктів харчування та побутової хімії (в тому числі парфумерії). 



Немає коментарів:

Дописати коментар