неділя, 1 червня 2014 р.

А що скаже PepsiCo у відповідь Coca-Cola company? 

Пепсі завжди конкурувала з Кока-колою. Ясна річ, оскільки їхній осоновний напій є дуже схожим. Але цікаво поглянути як ПепсіКо веде свою соціально-етичну концепцію маркетингу. Чи намагається вона бути іншою, ніж Кока-кола? Вносить новинки?

Очевидно, ПепсіКо ще не "роздуплилася" у соціально-етичному маркетингу якщо говорити по-простому. По-перше, офіційний сайт їхньої компанії є лише на англійській мові, в youtube нема жодного відео з Corporate Social Responsibility. то яким чином люди мають дізнатися про їхню гарну ecofriendly  діяльність? 

Можливо, то просто Кока-Кола задала високу планку, але Пепсі схоже не дуже переймаються CSR. Інформації на сайті щодо цього дуже мало  і вона дуже загальна. Знайти звіт суто по соціальній (благодійній) діяльності неможливо (ну принаймні ми не змогли). 

Вся політика базується на трьох чинниках: 
1. Спільнота 
2. Довкілля 
3. Місце роботи

А якщо подивитися на Кока-Коли Соціальний звіт 2012-2013 SUSTAINABILITY REPORT
Висновки робіть самі) 

Немає коментарів:

Дописати коментар