А що скаже PepsiCo у відповідь Coca-Cola company?
Пепсі завжди конкурувала з Кока-колою. Ясна річ, оскільки їхній осоновний напій є дуже схожим. Але цікаво поглянути як ПепсіКо веде свою соціально-етичну концепцію маркетингу. Чи намагається вона бути іншою, ніж Кока-кола? Вносить новинки?
Очевидно, ПепсіКо ще не "роздуплилася" у соціально-етичному маркетингу якщо говорити по-простому. По-перше, офіційний сайт їхньої компанії є лише на англійській мові, в youtube нема жодного відео з Corporate Social Responsibility. то яким чином люди мають дізнатися про їхню гарну ecofriendly діяльність?
Можливо, то просто Кока-Кола задала високу планку, але Пепсі схоже не дуже переймаються CSR. Інформації на сайті щодо цього дуже мало і вона дуже загальна. Знайти звіт суто по соціальній (благодійній) діяльності неможливо (ну принаймні ми не змогли).
Вся політика базується на трьох чинниках:
1. Спільнота
2. Довкілля
3. Місце роботи
А якщо подивитися на Кока-Коли Соціальний звіт 2012-2013 SUSTAINABILITY REPORT
Висновки робіть самі)
Висновки робіть самі)
Немає коментарів:
Дописати коментар